Eu am vrut, dar…

Am încercat să mă țin departe de mizeriile care se fac acum prin preajma teatrului giurgiuvean. Am vrut să iau o pauză pentru a mă putea bucura de victoria, facilă de altfel, împotriva aroganței și a imposturii. Numai că nu prea sunt lăsat. Pe niște site-uri apar diverse comentarii la anumite materiale neinspirate, care nu fac altceva decât să stârnească muștele către fosa aseptică a unei societăți configurate pe impotență intelectuală. Pe unele bloguri apar nuanțe care vin direct spre mine, ca broaștele râioase pe nuferii albi. Ei, bine, stupizi și imbecili, aflați că eu nu am mai pus alcool în gură de vreo opt ani de zile, și nu pentru că nu mi-ar plăcea, din când în când, o delăsare bahică, ci pentru că nu mai vreau să  creadă alții că vicii precum curvăsăria sau incompetența ar fi superioare unei  evadări de o seară din cotidianul pestilențial. Ca să nu mai vorbim de prostie, care nu are leac, indiferent de studiile făcute la seral, ori cu frecvență cumpărată pe tablourile familiei. Ce-ar fi să luați o pauză de cretinitate și să vedeți ce va să se întâmple? Vă e teamă că teatrul de lângă Turnul cu Ceas nu se va închide, ci va dezvălui impostura celor care s-au perindat pe acolo? Vă e teamă că apar profesioniștii în ale scenei? Haideți să stăm într-o cumpănă meditativă, cei care au habar despre cum se face arta asta, și apoi, când cârceii vor deveni insuportabili, să ne îndreptăm de șale și să vedem, fără oglinzi deformate, ce s-a făcut. Dacă nu se va fi făcut nimic, să ne răzvrătim scuipații către cei de la care așteptam ceva. Dar dacă ceva bun se va fi întâmplat, să ne înghițim flegmele și, dacă nu sunt prea veninoase încât să ne ducă la o euthanasie intelectuală, să ne bucurăm că veninul din noi nu face victime colaterale. Ne vedem joi la Muntenia TV. Am ceva de spus acolo, și nu mă sfiesc să o fac. Seara, dar nu știu la ce oră. V-aș spune bună seara, dar știu că o să aveți crampe sau crize hemoroidale. Așa că vă las în habitatul pe care singuri vi l-ați asumat, din sau după, propriile nevoi.

Acest articol a fost publicat în despre teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

