E bun şi facebook-ul la ceva

Nu sunt prea tare la capitolul socializare pe net. Numai că azi, după aproape 12 ani, m-am regăsit cu o dragă colegă de facultate, Anca Maria Colţeanu. De fapt ea m-a găsit. Cum?, dracu ştie! Probabil că e un schepsis pe care o să apuc să-l dibuiesc şi eu. Problema e că, cică, trebuie să ai timp pentru aşa ceva. Ei, bine, o să-mi fac. Cine ştie peste cine mai dau sau cine mă mai află în colţul ăsta uitat de bucurie.

Acest articol a fost publicat în despre mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la E bun şi facebook-ul la ceva

  1. george zice:

    dau si eu un add:)

Lasă un răspuns

