RAHATUL, CÂT E RAHATUL?

Ieri am dat o tură prin Piaţa Centrală, dar nu din spaima că s-ar putea să n-o mai găsesc acolo unde o ştiam, ci pentru a mai lua câte ceva de-ale gurii: o ţigară, o pastă de dinţi… Pentru că la „comestibile” m-am uitat, am înjurat (porcos, e drept, dar în gând) şi am plecat. După care m-am simţit lovit de damblaua prezidenţială de a face calcule. Va să zică un kil de roşii costă 5 lei. Salariul minim este de 600 de lei pe lună, adică 20 de lei pe zi. Asta înseamnă că un om dă cu sapa 2 ore ca să poată cumpăra kilul de roşii luat ca etalon al mizeriei. Mai vreţi calcule de-astea stupide, gen 6 ore de muncă pentru un pui „de Gostat”? Mai fac, dacă vreţi să vă lovească ulcerul pe fond nervos, că pe ăla de la malnutriţie îl avem deja. Aşa că am ajuns acasă şi am scos televizorul din priză, că tot n-am mai plătit cablul de vreo câteva luni şi, cu masochismul intelectualului ratat într-o ţară de … ratat, am deschis o carte pe care scria mare şi frumos „CIUMA”.

Apropo de piaţă. A apărut un chioşc cu bragă rece. Aştept să apară şi halviţa, că de rahat ne-am săturat. Dar mă întreb câte ore va trebui să muncim pentru o bucăţică?

Acest articol a fost publicat în despre orice. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

