WHO THE FUCK …?!

Mai întâi trebuie să-mi cer oarecari scuze faţă de cei care, din dorinţa ireprimabilă de a mă vedea lamentându-mă credeau că voi deveni un blogger visceral în contra cuiva, nu contează cine, dar să fie, iacă-tă-mă din nou în postare. declarând olograf că mi-e bine. Evident că starea de bine este una trecătoare, dar eu prefer să mi-o auto-invoc. Impotenţii spun că „Domnul Goe” nu e pentru mine. Şi când spun „impotenţii”, nu mă refer la cei care vin la teatru doar pentru a se iubi pe sine, ci la cei care se simt frustraţi de prezenţa mea în ambient.  Ca să nu o mai cotim pe după stânjenei, cine (aici ar trebui să urmeze o înjurătură de morţi. mame, grijaniii, etc…) este ciupercuţa cu numele de VIRGIN, sau VERGI-L M(it)ocanu, cel care  îşi permite, într-un ziar de tiraj partinic, MALFORMAŢIA de…  ceva… se cheamă, parcă, să-mi folosească numele pentru a umple mini-pagina cu caractere de 60? Drăguţă, poate nu am fost eu atent, dar nu te-am văzut pe la cursurile de teatru, teatrologie, sau master, pe care, pentru completarea imbecilităţi tale, Mihaela Olar tocmai le absolvă. Aşadar. ar fi plăcut pentru tine să te abţii în a te lansa în comentarii care depăşesc mirosul curului pe care îl pupi în fiecare zi, sau, altfel spus, în ziua când vei afla cum şi cât de greu e să spui o poezie, lasă-ne să dăm de veste că avem în urbe un clovn calificat. Până când nu vei renunţa la statutul de amic al unui impotent intelectual, nu mai face comparaţii între o familie care a iniţiat şi permis falimentul teatrului din Giurgiu şi Doamna Olga Delia Mateescu. Pentru că, fără să vrei, le faci un deserviciu singurilor pensionari care te mai bagă în seamă.

În ceea ce mă priveşte, nu vă impacientaţi! Chiar dacă nu mai scriu pe blog, gândesc.

Ceea ce nu e tocmai comod.

Pentru alţii.

Acest articol a fost publicat în despre teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

