ACTOR FĂRĂ VOIE

Se pare că, urmare a unei situaţii cu rating de previziblitate redusă, o să mă urc pe scenă la premiera din 16 august cu „Domnul Goe”. O postură pe care nu mi-o doream, dar care mă şi incită. Nu mi-o doream pentru că, orice regizor vrea să stea în umbră să vadă cum i se naşte copilul. Incitantă pentru că, din scenă eşti, la rându-ţi un fel de moaşă. Ce o să fac în ziua aia mi-e frică să îmi imaginez. Ştiu, însă, că vor fi guri nespălate care vor specula momentul pentru a mă acuza că mă bag în seamă exact în momentul în care mi-aş fi dorit să stau cât mai departe de speculaţii. Asta e. Ţin prea mult la actorul titular, Marcel Costea, pentru a accepta o modificare de distribuţie acum, când mă pregătesc, alături de întreaga echipă, de „generale”. Marcele, baftă la premiera cu „Noaptea furtunoasă”, la Teatrul Ţigănesc nou înfiinţat. Vă las, pentru că am de învăţat textul. Veniţi să mă vedeţi!

Acest articol a fost publicat în despre teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

