HAI, LA MULŢI ANI!

Se schimbă anul…

Ne putem permite o clipă de relaxare pentru a ne pune cap la cap visele viitoare. Mă doare gândul că nu mai am demenţa de a face ceea ce făceam, atunci când nu mă mai gândeam la implicări, ori explicări, impli-explicite. Acum simt nevoia să rezonez cu o societate care nu-mi aparţine şi care nu mă poate subordona. Nu e nici pe departe lumea mea. Nu simt nici măcar nevoia să mă revolt, aşa cum o făceam acum două decenii. Atunci aveam ce proclama. Acum, nu. Pentru că a proclama înseamnă a clama ceva în numele unei comunităţi, iar azi ne trezim într-o absolută indiviziune care ne face părtaşi la o meschinizare socială.

Stupid gând de final de an calendaristic, dar asta e!

Hai că o să fie mai bine.

Nu promit, nu sper, dar bănuiesc!

LA CEI MAI MULŢI ANI!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

